מדוע שינה דרעי את ההודעה על הוויתור שלו לתוספת השכר?

ישראל פריי 4 Comment on מדוע שינה דרעי את ההודעה על הוויתור שלו לתוספת השכר?
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכנסת אישרה היום בקריאה שנייה ושלישית את הצעתו של ח"כ דוד ביטן, הקובעת כי חברי כנסת יוכלו לוותר על קבלת תוספת לשכרם, המתעדכן מדי שנה. ע"פ ההצעה, ח"כ שייבחר בכך, יוכל להודיע לחשב הכנסת, החלטה שתהיה תקפה למשך שנה.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי פרסם הערב ברשת החברתית: "אני מתכוון לפנות לחשב הכנסת ולבקשו שלא להעלות את שכרי כפי שהחליטה הכנסת. חברי הכנסת והשרים מרוויחים משכורות ראויות. רק לאחרונה פורסם דוח העוני וחשף בפנינו כמה משפחות עניות יש בישראל, לא נכון ולא ראוי להוסיף לשכרנו".

תמונה 2

גורמים פוליטיים הביעו תמיהה על ההודעה, ולו מהסיבה שהעלאת השכר משמעותית אך ורק לחברי כנסת ולא לשרים וסגני שרים שצמוד למדד ולא לשכר הממוצע במשק.

מספר דקות לאחר ההודעה, שינה דרעי את הודעתו והיא תוקנה ל"ראוי שחברי הכנסת יפנו לחשב הכנסת ויבקשו שלא להעלות את שכרם על אף החלטת הכנסת".

 

דרעי פוסטדוברו של דרעי מסר בתגובה ל'קול חי': היתה אלינו פניה מוטעית מערוץ 2 וביקשו לדעת האם השר דרעי יוותר על שכרו. השר דרעי ענה מייד בחיוב ואף אמר כי יורה לחשב הכנסת לא להעלות את שכרו. לאחר שהתברר כי ערוץ 2 הטעו אותנו, שינינו את הפוסט והשארנו את קריאתו העקרונית של השר דרעי כי השרים והחכים מרווחים מספיק ואין מקום להעלאת שכרם.

06372ea6cf607a62abe7c0cdf4a4c690



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    תמחקו את התגובה של הרובינשטיין הזה מיד!